15.22//BLEACH

Hej hej hej hej hej. Efter en lång dag så ligger jag hemma och rippar in skivor jag lånat. Nirvana, XX, Bon iver, Thåstrom, Håkan och Alice B är nu på gång in i min dator. Fantiserar om mitt långa hår, vill ha långt nuuuu. JAg vill också skippa hela den tiden då mitt hår kommer se förjävligt ut haha. 
Jag började i den där kören också som jag var och kollade på igår. Sjukt kul, och mycket lärorikt. 
Nu ska jag snart röra mig mot Norea där jag får träffa saknade Lois!!!!! Ska krama ihjäl henne. Gillar intenär folk r borta så länge. Note to EmmaFrey; Kom hem snart!!! (inte för att du läser min blogg men aja)
 

Kommentarer
Postat av: kikz

typ mitt hår xD

Svar: JA!! SÅ SNYGGT
Mimmi Bergström

2013-09-26 @ 19:21:51
URL: http://duochjagdoden.blogspot.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0