23.45//SA JU ATT DET SKULLE KOMMA EN LISTA. KUL VA!?

 

 

50 feta frågor, vågar du? 

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Svennebanan-blåa
2. hur lång är du: 166 km/h
3. vilken hårfärg har du: Ljusbrunt (SAKNAR MITT RÖDA</3)
4. långt eller kort hår?: Tja, kort. Typ Biebers syster. 
5. piercingar i ansiktet: Nepp. Mina föräldrar suger på den punkten. 
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Isblåa
7. hur lång skulle du vilja vara: Trivs bra i min längd
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: RÖTT. 
9. vill du ha kort eller långt hår: Iallafall axellångt, men saknar mitt jättelånga from time to time också.
10. skulle du vilja ha piercingar: Septum eller medusa. 

senaste du.
11. åt : Kakor hihi. 
12. drack: Chaite
13. du fick sms av och vad de stod: Sofie: Sjukt.

14. du skrev sms till och vad du skrev: Sofie: Så jävla stabilt. 

15. sa: Är du trött?

16. kramade: Tovelainen
17. kysste: Hemligt xD xD xD
19. du spydde: idk
20. idag: What?

kärlek,
21. är du singel: Singel och rätt så jäkla nöjd med det. 
22. ditt förra förhållande va med: Fredrik
23. ditt längsta förhållande: 4 månader lolz, men räknar med närman har hållit på/haft kontakt så typ 10 månader? 
24. med vem då: ^
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Det är en sån komplicerad fråga.
26. vem var din första kärlek? Jag vet ärlig talat inte. Kanske alla de jag har haft har varit det vid det tillfället.  
27. gillar du någon just nu: Nej. Gillar mina kompisar. 
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 3
29. vill du vara singel: Vill och vill, jag har bara inte träffat någon än som fått mig att inte vilja vara det. 
30. vill du gifta dig i framtiden? Ja. Men jag vill inte vara gift. That logic.
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Om jag gillade glass så hade jag varit fyndig här och sagt Ben och Jerry. Men det gör jag ju inte det. 

vänskap
32. den som vet mest om dig: Sofie, Agnes, Norea, Mickis. 
33. den vän som du har känt längst: Agnes. Eller vänta. det är nog Joel. 
34. allra bästa vän?: Alla mina nära vänner är mina bästa vänner. 
37. som bor långt ifrån dig: Malin och Alex. 
38. den du har mest minnen med: Oj det är svårt. Agnes och Sofie. 
39. bra vän du inte träffar ofta: Folk i Fagersta (SORRY)
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Haha åh såklart. Folk visar sig vara det de inte är rätt ofta. 

övrigt,
41. musiksmak: HATAR den här frågan. Jag lyssnar på det jag mår bra av. Allt från 60-talsrock till blues till metal. 
42. sport du gillar: Dans är en sport. 
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja. 
46. har du hört att du borde bli modell: Nä xD Vill inte bli det heller. 
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Svart är ingen färg det är s man känner sig lol. 
48. vem är mest galen i din klass?: Norea är fan svårslagen haha!
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? Nej. Dock så kallar pappa mobilen för nalle, så om det är så då söger jag ja. 
50. vad tänker du på just nu: Att jag är så jävla dålig på att skriva intressanta svar på liknande listor haha. Att jag måste välja kläder inför imorgon för jag kan inte bara sätta på mig något utan att ändra mig. Att jag är mätt som satan. Att det är dags att sluta nu. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0