23.00//THIS IS HAPPENING BECAUSE OF YOU

Idag har vi haft spelning i aulan, som gick bra. Jag är nöjd. Det kunde ha gått mycket värre för min del (Och detta är en stora ord från den mest självkritiska personen ever, alltså JAG) och ja. Jag gillar det. 
Gick till stan och införskaffade två nya tröjor, ögonbrynsfärg och franslim. JA franslim, tro det eller ej. Jag fick nämligen 13(!) par lösögonfransar av min brors mamma, och upptäckte dem rätt så nyss när de stod i mitt badrumsskåp och samlade damm. Så jag tänkte börja ha det oftare, och det är inte så tokigt egentligen. Oh my, I'm turning into a kvinna...
Såatteeeeee, fikade hos Norea och nu lyssnar jag på Biffy Clyro. Körkortsplugget sket sig idag och känner skuld men kommer knappast kunna plugga nu. Får hårdplugga nästa vecka då fas C är den värsta fasen so far. Mindre än en månad kvar, ommyfuckiggodNEJNEJNEJ. 
Bara skoja, jag kommer få körkort (Inställning är A och O). Så det så. MHM. 
Håll käften nu Mimmi. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0