19.39//MATBE I LIKE THIS ROLLERCOASTER, MAYBE IT KEEPS ME HIGH

Idag gick jag till skolan med hostan form hell, men tog mig igenom ännu en kort och trist dag. Agerade läxhjälp ett tag tills jag mötte upp Kikz och vi slängde oss på min säng och somnade nästan till ljudet av MTV Rocks (som förövrigt är det bästa TV-kanalen jag har). Filip kom förbi ett tag, har inte träffat honom på väldigt länge så det var kul att ses ett tag. Sen en körlektion som gick väldigt bra och en pestopasta senare så ligger jag här med ricinolja i håret. Det fungerar bra måste jag säga! Ingen WOW-effekt men det fungerar! Håret känns friskare och längre för varje dag. Dock kan det sista vara en ren placeboeffekt haha. Imorgon har jag sovmorgon och det ÄGER för jag har aldrig sovmorgon. 
 
Förresten så är inte min blogg så jätteintressant, så funderar på att hitta en lista eller något HAHA. Bara för att ha något att göra... Haha sad but true. Vi får väl seeee. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0