17.03//DET FINNS EN FAGRARE GLANS NÅGON ANNANSTANS

Hejhej. Jag har flyttat hem till Fagersta i tre dagar framåt. Eller är det två? Jag vet inte.
Jag är iallafall här för att kunna köra på mycket som möjligt inför uppkörningen, och gosa med min katt. Och såklart är det skönt med lite mor&far-tid.
Igår så hängde jag först med Kikki, Viktor och VV på marknaden. Jag och Kikki attackerade H&M och stormprovade 20 plagg var och JA jag shoppade. I'm guilty. En klänning och denna^ tshirt från barnavdelningen som blev en fin magtröja. Mhm.
Sen på kvällen så kom Joel och Mickis förbi och vi lyssnade på vinylskivor och pratade om livet. Älskar verkligen att ha sådana kvällar. När de hade åkt hem så hängde jag med tre idioter till stolpskott som man ändå inte kan göra annat än att skaka på huvudet och le åt. Efter ännu mer vinylande så somnade jag vid 5 och ja. Nu är jag här.
 
4 dagar till 18. Fyra. FYRA. FYRA!!!! Nyss var det 120 dagar kvar och jag var överlycklig över att "det inte alls är långt kvar nu". Lite kul.
 
Ikväll ska jag hänga med Sofie, som är en av de få anledningar till att jag ens gillar att besöka Fagersta. Hörez.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0