00.57//JAG LOVAR

Yep, helgen är slut och imorgon är det ny vecka. Min helg har varit mycket lugn, mycket mys med mina bästa tjejer. I lördags var jag på riskettan vilket var intressant, men efteråt var jag oerhört trött så jag låg inne hela dagen tills sju då underbara Sofie kom hem till mig. Vi kollade på the Notebook (Jag grät. Litervis), åt glass och så kollade vi på Now Is Good vilket var en underbart fin film. Ni borde se den. 
Idag har jag, Norea, Lois, Mickis, Ellinor, Kikki och Amanda grillat korv och marshmellows i Karlbergsparken och sen bastade vi i bastun i mitt lägenhetshus som jag tydligen har tillgång till. En så oerhört mysig helg. 
Imorgon är det måndag och jag har sovmorgon. Ska köra bil och gå på möte. Jag ska INTE äta något onyttigt då jag bara ätit massa skit hela denna veckan (Marabou till middag i fredags, mums.) och det var ju inte bra.
Imorgon: 10 dagar to go. It's fucking crazy. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0