00.14//MY SHIRT LOOKS SO GOOD, WHEN ITS JUST HANGING OFF YOUr BACK

Hej. Fick lite skäll från Kikkibus för att jag gjorde en lista hehe. Pusselipuss. 
Näää men livet rullar ju på, uppkörningen närmar sig, mitt hår växer (Woopdedoo!!) och det blir kallare och kallare ute. Denna kväll gick åt att hänga med Kikz, Mickis, Ellinor, Norea och Lois. En mycket mysig fredagskväll med lite vinyl och prat. Imorgon ska jag försöka cykla till Krylbo och ta mig igenom riskettan. Panikar lite över hur kort tid det är kvar till dagen med stort D. Och snart fyller jag år också, det ska bli kul. 
Nu ska jag... eh jag vet inte. Stalka på facebook och dricka mjölk typ. Höres och synes. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0