21.46//OWLS

Idaaaaag har jaaaaaag ÄNTLIGEN tatuerat in min uggla. Ni kanske undrar varför jag har denna ugglemani, jag får många frågor om det också för den delen. Grejen är att jag har alltid tyckt om ugglor. I alla disneyfilmer, bilder och böcker har ugglor alltid varit mina favoriter och jag började samla på ugglor. Jag har allt från burkar till fickplunta till handdukar och bilder. Och nu har jag också en egen uggla på mitt lår. Varför?
Jo. Ugglor står för så mycket saker som inspirerar mig; självständighet, vishet, mod, styrka,  mystik och de är unika. De står för allt jag vill vara, redan är och kommer att bli. Det kanske låter lite mossigt och töntigt, men det är sant. Jag är inte besatt av ugglor för ingenting.
 
Så efter 5 timmar av smärta så sitter den där. Det känns så jävla awesome. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Blev så jävla snyggt!!!!

Svar: Åh tack gumman!!
Mimmi Bergström

2013-11-05 @ 13:19:32
URL: http://Tovekills.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0