21.45//NIGHTS IN WHITE SATIN

Har haft en så mysig helg. I fredags så hängde jag med Kikki, Filip, Kumlin och Norea. Fik se Filips nya lägenhet och vi lagade tacos och kolladepå skräckfilm. Avslutade kvällen hos Victor med honom och Kikki kollandes på Paradise Hotel. Extremt bra fredag. 
Igår så låg jag inne hela dagen. Kollade på Känn Ingen Sorg och blev lycklig, drog på min hatt och hängslen och tog mig till Norea. Där så spelade vi spel (jag ägde på Guitar Hero-trummor) och drack vodka. Klämde en liten bit pizza och hängde sedan med Måns. Bra lördag. 
Idag har jag varit med Agnes och Sofie, och vi har nu bokat en resa till Budapest i april! Ska bli så kul att komm aiväg med mina guldklimpar till vänner och bara ha det bäst i fem dagar. 
Efter det körde jag lite med mamma och åt hemma. Alltså, man uppskattar hemlagad mat SÅ mycket mer när man inte bor hemma längre! Jag åt nog mest av oss alla tre haha... 
Nu är jag hemma och mjukisarna är på, sminket är av, tv-programmet med supersvensk humor är på. 
Kommer sova så gott inatt efter denna sköna helg men också at utmattning på grund av livet. 
"Livet". 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0