23.41//RADIO

'
Idag har det varit en skum men bra dag. Åkte till Borlänge med Far och Micke för att sedan komma hem med dessa^ vilket gjorde min dag (Och vecka. Kanske till och med månad.) och sedan gick jag på våryran med Fagerstafolket. Där mådde jag lite sådär, lite yr av värmen. Gick hem och hade lite familjetid + åt majskolvar vilket verkligen gav sommarkänsla. Jag tog sista bussen hem och sen hängde jag hos Norea som vanligt haha. 
Just nu ligger jag och sörjer att jag faktiskt glömde mina skivor hos Norea (annars hade Unknown Pleasures gått på repeat), att jag är så rastlös men trött och att jag har någon konstig känsla i magen. Liksom som att något kommer hända, att något som kommer avgöra allt. Vad nu "allt" är. Om det nu är något bra eller dåligt. Jag vet inte än, men just nu känns det sådär. Hatar konstiga känslor. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0