21.46//SHE BANGS THE DRUMS

Valborg blev mycket lyckat as I predicted. Först tacos (böntacos för min del) med tjejerna sen lite festligheter i Emmas lada med mycekt trevligt folk. Femkamp-som-egentligen-var-en-fyrkamp som dock slutade oavgjort, men tjejerna äger oavsett, och sen vingligt cyklande in till stan. Efterfest hos mig (Jag är fan bäst på efterfest haha) och  mycket gitarr/piano/ukulelespelande inpå morgonen tills det var dags att sova. 
Idag har jag druckit juice ur vinglas, umgåtts med Mickz och ätit pasta med fiskpinnar = STUDENTLIV.
NU: Plugga lite engelska inför nationella provet imorgonbitti och lyssna på Stone Roses. Bra plan. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0