18.23//"DET KAN JU INTE BLI ANNAT ÄN ETT NEJ. "

Igår kirrade jag tre prov, hade min långkjol och stekte på balkongen med Tove, Balkonghäng, eller BALLEHÄNG som alla häftiga säger. Iallafall, så var ju vädret absolut inget att klaga över. Senare mot kvällen kom en hel drös med kompisar och jag dansade hektiskt till tysk 80-talsdiscopop med typ en liter vin i kroppen. Jag har bott i min lägenheten i snart 7 månader, och igår hade jag min första fest i den. Fatta hur stolta mina föräldrar borde vara över mig, respektabel och ordentlig. Vi hade iallafall kul trots att nästan alla drog för tidigt. Käkade pasta i sängen vid 02.00 inatt, och sen dess har jag sovit och kollat på svenska klassiker som G som i gemenskap.  
Imorgon ska jag till Borlänge med farsan, längtar redan. Nya skivor here I come!
 
 
(Upptäckte att detta inlägg inte innehöll EN ENDA parantesmening, så jag fyllde ut med en här. Läget är nu stabilt.)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0