12.03//MEN OM MAN ÄNDÅ SKA KÖRA PÅ FJORREPOSER SÅ KAN MAN JU KÖRA ALLIHOPA PÅ EN GÅNG RIGHT?

Haha orkar inte med mig själv. Är dock nöjd med dagens klädsel så jag var u bara TVUNGEN att visa er. Haha den bilden som är minst attraktiv också, får flashbacks från 2009 när mitt hår endast betod av tupering och hårspray samt så mycket smet i ansiktet så att man bara kunde slänga in mig i ugnen och sen var jag klar.  
Ledig idag, och ja jag är så gott som ledig hela veckan fram till avslutningen nästa fredag! Skåpet utrensat och alla böcker tillbakalämnade. Idag är det terminsavslutning på sången som gäller och sen ska jag baka prinsesskakor hos Cassandra. Ha en bra torsdag. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0