22.04//ANGEL

 
Aa. Min lördag har varit hektiskt. Brunch hos mor och far, snabbfika hos Kikki och sen en spontantripp till Västerås med Tove. Frös ihjäl utanför spelningen (för att vi hittade inte in, vi suger.) och sen åt jag falafel. Kanske inte den vildaste lördagen, men mycket roligare än att sitta och mögla här hemma. Såg en liten del av Mellon också, jaha han Robin vann. Kul för honom. 

Under hela dagen har också en sorg legat och grott i mitt sinne. Idag är det fyra år sedan vi blev en underbar tjej mindre. Älskade Lisa, om du visste hur gärna jag vill att du skulle vara här och växa upp med oss och att det inte skulle slutat där den 9 mars 2009. Du är saknad, något så oerhört. <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0