21.22//rebel girl

Hej på er. Gårdagen resulterade i att mickz drog med mig på fest och så var mitt översociala jag igångsätt en kombo med alkohol. Gitarrspel inpå natten och anföll tydligen påskpyntet i min trappuppgång på vägen hem då jag hittar lila fjädrar överallt hehe. Vaknade denna morgon av att det sadistiska solljuset sken in i rummet, efter cirka 4 timmars sömn.
Annars idag har jag bara tagit det lugnt fram till halv fem, då det begav sig mot skolan (I KNOW, skola på en söndag men vad gör man inte för musikalen?) och efter det bästa genomdraget hittills så är jag sjukt taggad inför imorgon. HOPPAS NI KOMMER OCH KOLLAR; 19:00 AVESTA TEATER. Asnajz.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0