20.42//VILL FINNA NÅGOT SÄRSKILT I BILDEN AV MIG,MEN JAG VET INTE ENS VEM JAG ÄR.

Hej. Räknar allt i musikaldagar, hör bara musikalmelodierna i huvudet och idag är det 19 (snart 18!!!) dagar kvar till premiären TA MIG FAN. Pluggade manus och fikade med Denice och Amanda igår, de tjejerna är ju för bra alltså. Sen idag har jag nästan bara hållit på med musikalen (vem är chockad..) och spelat piano tills fingrarna blivit krokiga. Sen mös jag med Agnes och pratade ikapp lite. Köpte godis för det är ju trots allt lill-lördag och jag kan behöva lite socker för att orka spela. ÅÅÅH känner hur jobbig jag är som bara pratar om musikaln hela tiden, men det är typ det osm händer i mitt liv just nu. Iaf det som är värt att tänka på. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0