20.21//BASGÅNGEN OCH DIN HUD ÄR ALLT JAG KÄNNER.

Är så pepp, dansar runt i lägisen till Markus Krunegård (har en sån period. Åh Markus.) och äter mackor. Har idag provat kostym och testsminkat+fotat till föreställningen. Skitkul! Tycte det dock var liiiite trist att alla fick värsta "omg hur ser jag ut"-experiencen utom jag då jag såg ut som jag gör en vanlig dag, lite hårdare sminkad bara. Liksom folk garvade mer åt att se mig UTAN ögonbryn än med ögonbryn totalkladdade med fetsmink, men hey what are you gonna do about it. Jag och mina ögonbryn<3
Idag har iallafall varit en sån där dag när man tycker om sin klass lite extra. 
Nu mer Markus. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0