16.09//för att mina tidigare rubriker suger.

Tja fredag som faktiskt varit förbannat lång dagen till ära. Har hunnit läsa ut en bok, gått och handlat, lagat mat (väntar fortfarande på min middagsgäst, SKYNDA DIG CASS JAG ÄR HUNGRIG!) och nu sitter jag här och lyssnar på uttjatade låtar på spotify då mitt internet har övergivit mig sen en tid tillbaka. Därav dålig uppdatering + fula mobilinlägg (detta är ett sådant). Ikväll ska man dricka upp sina kvarlevande alkoholransoner från i onsdags, skratta bort mörkret och inte sova på ett bra dag. Min chef ringde och panikbad mig att jobba imorgon bitti, jag svarade "eeeeh jag hinner inte: Avesta/familjemiddag/dylikt" när jg egentligen vet att man kommer sova hela förmiddagen. Jag är en dålig människa haha. nu ska jag terrorisera Cas så man får äta.


Kommentarer
Postat av: Cila

Helvete vilken snygg bild! Skaffa rödaktig ombre!!!

Svar: Haha tack! Såg inte det fören nu när du sa det haha. Kanske, kanske inte. Känner för att göra något drastiskt ....
Mimmi Bergström

2013-03-31 @ 13:47:55
Postat av: NicoleSpinord

Du är en fin tjej Mimmi ärligt, MEN du bör tänka om angående ögonbrynen imo.

Svar: Tackar för komplimang och kritik!
Mimmi Bergström

2013-04-16 @ 15:36:24
URL: http://nickorv.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0