19.28//TORSDAG (SKRIVER DAGARNA SÅ JAG SKA HA NÅGORLUNDA KOLL)

Igår hängde jag med Tove, Ellinor, Kikki och Zarre. Tog en cola på uteserveringen (Jag HATAR att vara 17), gick på stan i fem minuter och sen mös vi hos Ellinor. Underbar dag.
Idag åkte jag och Tove till Boräääänge och mötte upp Ellinor. Tre timmars butiksvandrande och lite nya grejer införskaffade som tröjor och böcker. Jag hittade Håkans PS.Lycka till ikväll! på Ica här i Avesta, och i chock så kände jag att jag bara måste köpa den. Nu är den utläst och jag drömmer mig bort till publikhaven och Håkan på scen.  Har även kirrat sommarjobb nummer 2 under Juli, cashflow som man brukar säga. 
Ikväll kommer nog Lois förbi, ska bli kul och vi får se vad vi hittar på.
 
(Det har bara gått 6 dagar av mitt sommarlov, men det känns redan som att sommaren snart är slut.)
 
Jag orkar inte heller med några bilder idag. Det bara är så.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0