15.43//I'M A FUCKING PRINcESS BITCH

Igår hade jag en jävligt bra kväll. Började hos Cass där det var prinsessstudentskiva, alla var så fina (Speciellt grabbsen, äkta karlar det där!) och vi åt rosa bakverk tills det sprutade ur öronen. Gled sedan ner på stan med krona och allt för att sedan inte göra speciellt mycket vettig haha. Parkbänkshäng i en stad som dödar oss när vi är unga och myggbett på stjärten. "Efterfest" hos mig och Unknown Pleasures på skivspelaren. 
Vaknade seg så inåt helvte trots att jag inte tyckte att jag var full igår, typical mimmi; somna "nykter" - vakna bakis ink. bakisångest. Ikväll ska jag hänga med Amanda, Denice och Matilda och jag hoppas det blir en lika bra dag som gårdagen. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0