15.37//SÄG DE DÄR ORDEN IGEN

Hej! Nu är jag hemma från Stockholm, har firat midsommar och vaknat i en misär till lägenhet. 
Well, the big news är att jag klippt av mig håret! Trivs jättebra och har bara fått höra fina kommentarer om det. Jag har ju tänkt på att göra det nu ett bra tag, så när jag var i Stockholm så gick jag spontant in på en frisörsalong och ja. Kort blev det. 
Annars i Stockholm så blev det långa dagar på stan, flera 2hand-pärlor och filmmys på kvällarna. Min morbror är en pärla han också, sicken bra tid. 
Kom hem till Avesta, mös i gräset med Norea, Lois, Amanda, Pierre och Måns. Drack lite mycket vin och gungade gunga. 
Midsommar firades dels hemma, hos Ellinor och Jacob och hos Kumlin. Hade blomkrans (som egentligen ska synas på den sista bilden, men nä) och badade gjorde jag också. 
Idag Måste jag städa upp den jävla skithålan som jag bor i, kläder överallt och disk. Kanske måste shoppa mindre? Eller nä, skaffa större garderob. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0