01.12//måndag

Aa har fortfarande bakisångest minus bakisdelen, ni vet när man känner att man spårat och gjort för konsiga saker? Och det känns verkligen som att folk aldirg kommer glömma bort det man gjorde heller? Aa typ så. ÅÅÅH. Men ja, man är ju bara 17 år en gång. Euwh. 
-
Idag har jag repat i skolan men den tröttaste gänget ever, ätit flottig spenatlasange på ett lunchmöte och promenixat med Mickis. Efter ett tag så drog vi till "mitt-ute-i-ingenstans-jag-vet-inte-gräs-och-hus-med-röda-knutar"med Denice, Amanda och Matilda och mös bland alla mysiga mygg. Bästa tjejerna. 
Imorgon ska jag återigen vistas i skolan, och jag vill egentligen bara sluta nu och inte komma tillbaka på 12 veckor. MEN så ska det repas och fikas och sedan fotas på balen. Jag kommer lätt gråta när jag ser alla mina fina vänner. Och när jag ser alla andra som får gå på bal medan jag får vänta ett år. Åh. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0