21.57//ALDRIG NÅNSIN KOMMA NER

 
Hejhejhej. Varit dålig på att skriva här, fast jag inte har gjort något speciellt. Jag har åkt emellan Avesta och Fagersta väldigt många gånger denna vecka och imorgon är det dags igen. På lördag väntar jobb på kafét och påsöndag ska vi picknicka och fira Cassandras födelsedag!!!
Ligger just nu i min säng och ska snart färga håret (grannarna lär ju hata mig just nu) för att min utväxt är hemsk. På tv går bara dåliga program så det blev Hell's kitchen i brist på annat. Surfar på Soundcloud och stör mig på att solen inte är här. Imorgon blir det lunch med Matilda, Denice och Amanda. Saknat dem. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0