21.37// a NEW ENGLAND

Det var ett tag sen jag skrev här. Glömmer liksom bort bloggen lite, liksom de flesta av er glömmer den haha. 
 
Iallafall. Under de senaste dagarna har jag varit på nittonårsfest, mått skit i två dagar och idag hade jag min första jobbdag på Verket. Det må vara lite att göra, men ändå rätt okej att gå runt där. Å andra sidan så har jag bara varit där en dag. Men det verkar som sagt rätt okej ändå, gratis te och få stryk i Kahlaha. 
 
Idag har mamma bokat in min uppkörning och teoriprov, och guess what? JAG SKA GÖRA BÅDA TVÅ PÅ MIN FÖDELSEDAG! Fatta vilken bra födelsedag om jag får körkortet då, och vilken tragedi om jag misslyckas haha. Men det är en rätt bra pepp, don't fucking fail on your födelsedag. Don't you DARE fail körkortet on your födelsedag! OK? Bra. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0