20.00//LIVE THROUGH THIS

Imorgon ska man återigen gå på Stockholms gator fast denna gång med fina klassen och ettorna (de är inte lika fina som oss lol). Idag köpte jag oboy och har nu sockerchock, AV ETT GLAS OBOY. Jag må ha dragit ner på socker, but hey ett glas? Ska nog ta ett till och sluta skriva om den EXALTERANDE oboyen. 
 
Annars så lever jag, har väldigt blåa ögon tydligen och trampade nästan i min skål med pasta/tomat/mozzarella. Skrattar tillsammans med mina fina vänner åt livet och jag vill ständigt klä upp mig och gå ut och dansa. Men nej, här ligger jag och ruttnar i min säng och de enda sällskapet jag har är mina finnar på näsan. Men snart blir det ändring på det; massor av firanden hit och dit de kommande helgerna och jag hoppas att jag inte blir bankrutt inom denna månad. Men äh är det kalas så är det. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0