17.54//SÖNDAG

Skräckfilmskvällen blev av det bästa slaget. Vi kollade på Sinister, som förövrigt var det läskigaste jag sett på länge om man inte räknar med det lite dåliga slutet, och jag och Sarre skrek som skrämda fågelungar bakom filten medans Cass, Micks och Pao var mer av det lugna slaget. Vid ett tillfälle så slog vi skallarna ihop i ren panik, fin bula idag. Efteråt drog vi på cruising (haha) och drog en pizza. Hamnade med två idioter på en efterfest haha och somnade vid fem. Woopwoop lördag.
Snart kommer Tove och jag kanske ska resa mig ur sängen. Har glass som väntar på mig i frysen. Ska fundera över mitt liv och äta glass i sängen i väntan på pinglan. Mm. Mycket bra.  
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0