15.18//SUR OCH TRÄNINGSABSTINENT

Hejhejhejhejhej.
Igår fick jag håret klippt av Cass, blev rätt kort men jag trivs faktiskt rätt bra. Kvällen spenderades i min säng med två pärlor samt en påse chips. Blev int emycket mer än så,men trävligt. 
 
Idag är jag för det första jävligt sur på min kropp. Trots att jag kände mig fett pigg och kry imorse så stupade jag efter tjugo minuter på gymmet. Så det var bara att vandra hemåt och här ligger jag nu och surar. Skällde på pappa i telefon för att jag blev så arg. VARFÖR KAN MAN INTE FÅ BLI HELT FRISK FÖR??? Livet. 
Ska nu hoppa in i duschen och låta ilskan rinna av mig, kvällen hoppas jag blir spontanför jag ORKAR inte sitta i min lägenhet en hel lördag. Arrrrrrgh, duschen nu. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0