13.07//SPRIDER GLÄÄÄÄDJE.

Saker jag tycker om:
Att det börjar gå mot vår.
Svarta kläder.
Att spinna tatueringsidéer och verkligen längta sig galen till stadig inkomst/födelsedag. 
Philadelphia-ost. 
Min skivspelare Klemens.
Att bo ensam.
Min fula men älskade keyboard som jag kan sitta vid tills jag ser dubbelt. 
Att fynda på Röda Korset.
Alla underbara musiker på min spellista. 
Att jag (förhoppningsvis) ska se Dropkick Murhpys i februari. 
Festivaler.
Träffa nya människor.
Nyfärgat hår.
När man klampar runt på stan och ser att några koola kidz stirrar på en och undrar vad man är för jävla ufo. 
Pussar. 
Att fika och snacka skit.
Storstäder (Denna stad är för liten för mig.)
Cherry cola - Eagles of Death Metal. 
Att dansa loss till bra musik. 
Indisk mat. 
Förstå att man är värd så mycket mer. 
Att inte giva ett samlag om någonting (men bry sig om rätt människor).
Mina ugglor.
Att må bra. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0