23.03//OCH DEN HÄR GÅNGEN ÄR DU RIKTIGT SÄKER.

Tja. Jag är återvänd från Hufvudstaden efter en kort men intensiv liten tripp. Landade runt 14 igår och sen flöt timmarna på. Jag drog med brorsan till alla möjliga second hand-affärer (Där jag kommit hem med en skjorta, tre LP-skivor samt den bästa jackan EVER.) och sen drog vi och bakade bullar hemma hos honom. Pratade om livet och dess besvärligheter/ljuspunkter. Pratade lite väl mycket om framtiden, så här sitter jag med en nyvaken framtidångest gnolande i maggropen. Usch. 
Sen idag har vi varit på Naturhistoriska av alla ställen. Ja jag tycker faktiskt att sånt ÄR kul! Dessutom så blir man lite som barn igen när man går igenom alla utställningar igen. 
Sen blev det indiskt, en fika på String och sen åkte jag hem till lilla Avesta igen. Lyssnade på Håkan nästan hela vägen, längesen man gjorde det. Shame on mem, han är för go för att halvt glömmas bort.
(Tyckte även att det var så värt att betala bussresan Krylbo-Avesta á 10 kr med kortet, man måste ju älska VL.)
Nu ska jag dregla över James Franco i Freaks & Geeks, godnatt ni nu uppdaterade bloggläsare. Puss. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0