21.39//SAKNAR SOLEN, VÄRMEN OCH ASFALTEN UNDER KÄNGORNA.

 
Började ett, hade musikalmusikalmusikal, gick till q (fett häftig) och kollade på duktiga kompisar och umgicks lite grann. Ligger här nu ensam med mitt godis som jag köpte med Cass, lonelyyyyyyy i'm miss lonelyyyyyyyy. Nej ge dig Mimmi haha. You're fabulous. (HAHA) 
Längtar lite smått till helgen och vill verkligen att snön ska försvinna en gång för alla. Vill kunna gå i strumpisar och shorts/kjol utan att känna mig missanpassad bland stickadetröjor och mössor. Jag känner verkligen att jag vill ha vår och sol, man blir så lätt hatisk till livet när det är så mörkt ute.Därrav den lilla bildbomben från 2010-2012. Annars så mår jag bra idag, känns bra. Det känns bra nu. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0