18.31//nothing will keep us together

Igår mådde jag som en prins, skrattade med människor jag inte träffats på länge och firade min fina vän. Vi spelade spel, drack öl, jag spontanlämnade festen för en annan fest och pratade tatueringar, återvände och avslutade kvällen med att kolla på UFC av allt man kunde se på tv. Är du stolt nu Agnes???? Det var riktigt kul att kolla på faktiskt. Somnade halvberusad och glad.

IDAG däremot. Idag kan jag erkänna att jag fan är bakis. Att dricka två dagar i rad och minimum med sömn därimellan tar ut sin rätt. Var så trött att jag gick med hörlurarna på huvudet trots jag inte hade musik eller en mobil med batteri, så kände jag lite om mänskligheten idag. Vill bara dricka cola och aldrig lämna sängen.
Men först in i duschen med dig jävla bakissvin. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0