10.06//U BETTER MAKE IT SOON BEFORE U BREAK MY HEART

Swaggiga bilder man tagit genom tiderna med mors webcam. Alltid lika skoj att kolla igenom. Dessa bilder är dock inte direkt bevis på det, men vissa hemligheter bör stanna som hemligheter. Jag var bara så ful 2011 hahaha. Iallafall. Hej.
Idag ska jag och mor till Västerås och byta mina jeans som satt så osmickrande som det går och ska väl kanske kolla runt lite. Lite storstad får man iallafall haha.
Jag gjorde även den bästa upptäckten igår; min nässpray från när jag hade bihåleinflammation sist (Vilket jag har nu också tydligen, livet<3) som jag nu kommer leva med. Vill ha bort denna jävla smärta. Usch. Igår kom dock mitt smak och luktsinne tillbaka, grät nästan av lycka haha. Sen försvann det igen. Det sög. NEJ okej nu räcker det Mimmi, klart slut från sjukfronten.

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0