22.21//LANGOSVAGN I MITT KÖK

Igår blev det officiellt att det är förbannat kallt på kvällarna, alltså höstkvällar. Jag rotade fram min mössa och la TILL OCH MED upp en insta-bild på detta för att förklara att hösten är kommen. Sen att jag kunde gå i shorts idag på dagen gör att jag tror att temperaturen har humörsvängingar. 
 
Idag kom Gustav, Agnes, Magnus och Joel hem till lilla mig och vi lagade langos i mitt lilla kök. Det luktar tamigfan fortfarande flott i lägenhet = LUKTDÖDEN. Är proppmätt och kommer inte äta langos på ett bra tag. 
Men trevligt var det,och jag fick platta Joels hår. Då blev jag glad. 
Imorgon ska jag packa inför Stockholmsresa 2.0 som går av stapeln på fredag, Popaganda it is och jag ska dit med min bästastebästis och vi ska se Håkan. Kunde inte bli gladare.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0