21.06//i still think of you and all the shit you put me trough, and i know you were wrong

 
Hej. Under de senaste dagarna har jag njutit av min ledighet (Jaaaa två dagar men ändå) och hunnit med att tatuera mig. Äntligen så satt jag och Agnes där i Bullens studio och gaddade våran Håkan-tatuering, bästa du<3. Dock så gjorde det faktiskt ont nu men värt varenda krona och smärtan. 
Har också fått mitt paketfrån Rockhouse med vinylen och skalet^samt två pins. Första LP:n som jag har beställt, tappar ju såklart lite av glädjen att hitta en bra skiva MEN är det BD så är det. 
Nu ska jag jobba hela veckan ut, sen börjar skolan på måndag. Känns... Konstigt. Sommaren bara drog förbi. Men det är så mycket som ligger framför mig så jag ser fram emot spelningarna, födelsedagen och körkortsjävlen. Jag har bestämt mig för att de sista månadrna av 2013 ska vara (peppar, peppar) bra och liksom stryka över det senaste skitåret. Åtminstonde så ska det vända. Förut så pratade jag om att jag ahde en känsla av att jag väntade på att något skulle hända, men nu känner jag att jag fan måste ta tag i det själv om det ska hända. BE POSITIVE OCH DON'T YOU DARE TO ÖVERTÄNKA MIMMI. Punkt. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0