20.40//there goes our love again. forgive my heart, forgive my heart.

 
Tja. Idag har jag gått i skolan till två, fyndat secondhandgrejer (bland annat en klänning, vad är det som händer egentligen!?) och pluggat körkortsteori med mamsen. Åt middag med föräldrarna och körde sedan hem till Avesta igen, Känner verkligen hur jag utvecklas inom körningen vilket är så skönt då det är snart 70 dagar kvar till stora dagen. Annars så mår jag förhållandevist bra, lite smått osäker som vanligt i musiksalen dock som gör att jag förstör för mig själv. Men jag jobbar på det. 
Jag jobbar på det mesta just nu. 
 
Ps. Sett Django Unchained nu. Taratino är ett GENI. Ds. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0