19.11//om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Nu har skolan officiellt börjat och det känns väl helt okej. Jag har ungefär bara musik nu om dagarna, känns rätt bra!  Sen har jag bara svenska, samhäll och konstarerna&samhället samt i-val kvar. Lite små ändringar i planeringen sen så blir allt (förhoppningsvis) fixat. 
Annars så är skolan densamma, förutom att vi är störst och många av mina älskade vänner inte finns strövande i korridorerna längre. Estet-11 äger dock så det gör inget, har saknat klassen. 
Dessutom tycker jag att det är kul att jag verkar vara mer "rädd" för de nya ettorna än vad de är för oss treor. 
 
Ja igår då. Skolan började som sagt, och efter en timme i bygganden så slutade jag. Gick och tog den obligatoriska "nu har skolan börjat och solen dör snart"-fikan med Mickis, Ellinor, Pao, Emma och Cila. Dock så började ju inte 4 av 6 personer av den gruppen men äsch. Efter lite chillhäng hos mig så drog jag och Emma ut med Hedemora-folk ut till världens jävla ända och skog var det enda som fanns. VERKLIGEN. Betongbarnet i mig skrek. Tur att vi hade trevligt. 
På fredag sticker jag som tur är också till Stockholm med finaste Mickis och kollar på Kent, Winterdäck och Robyn och får lite miljöbyte, inte nyttigt med så mycket skog.....
 
Idag fyndade jag bland annat en Tiger of Sweden-tröja för 10kr när jag och Emma var på stan. Älskar secondhand. Hittade också en orange halsduk så jag slipper sticka en själv (japp, var lite överambitiös) Och nu väntar jag fikabesök. Hörez. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0