18.27//I'M IN LESBIANS WITH YOU - scott pilgrim

PRISA GUD JAG HA INTERNET IGEN!!!!! Liksom känner att min kontakt med ovärlden varit lite på sin kant i och med förlusten av internet på alla möjliga sätt. For example; Jävligt lägligt med lov när mobilinternet och datorinternet är slut så kan man inte vara i skolan med gratis wifi. Det var ju synd. MEN nu har det kommit tillbaka och jag är glad. 
 
Igår åt jag årets första glass med Mickis, satt på Holmen och tog det lugnt. Mot kvällen tog vi oss ut till en fest mitt ute i ingenstans utan större anledning. No offence men varit på roligare fester, kanske beror på att umgänget inte riktigt var det vi brukar vara med. Iallafall. Jag, Mickis och Cas drog hem till mig istället och lyssnade på vinyl med Magnus och Patrik. Mycket trevligare om man säger så.
 
Idag har jag inte rört mig ur sängen, bara gått från kylskåpet och tillbaka för att fylla på mitt glas med mjölk (eller vänta. Fick gå till Ica också för att mjölken tog slut.) och haft Michael Cera-marathon med mig själv. Inte ätit något som kallas en måltid utöver mackor och mentos, men tycker att det är helt okej att göra så när man ändå inte varit uppe. Ikväll ska jag tea med Norea (omg RIM!) och klappa på hennes katter. Nu; Mer mjölk. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0