15.03//FISKSNACK

Goddag. Leker lite svart och svår 17 år med min webcam lol TILLÄGG: jag såg så jävla sliten ut såg jag nu så vi sätter in en bild på en lama istället. Igår kollade jag och AG på UFC, käkade cheesheartz/dumle och pratade om massor av saker som tatueringar och hår. Tycker om na så mycket. 
Idag har jag och mor kört upp min älskade cykel (aka monarken) så nu jävlar är det jag och monkaren mot världen igen Avesta-style. Ska snart inviga den med att åka till Amanda och plugga, har femhundratjugo uppgifter att göra och allt ska in snart.Man älskar ju verkligen skolan. SÅ MYCKET.
Tog även en snabbfika på Elsas med mor, försökte äta en räkmacka men det gick sådär. Räkor gick bättre förut, men nu verkar det inte funka igen. Men men, man måste ju om man vill avstå från resten av djuren. Lite stört, men vad gör man. När jag fått igång matlagningen bättre här hemma så ska jag sluta helt med fisk, som jag bara äter hos mamma och pappa (för de orkar inte laga vegitariskt.) och om jag äter ute och det inte finns annat. Så länge är jag stolt pescavegiterian. Så ni vet. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0