23.40//FRISÖRER ÄR LITE ONÖDIGT SNÄLLA IBLAND.


Min frisör sa tidigare i veckan att hon tycker att jag liknar Marina and the Diamonds. Jag vet inte riktigt vad det var för fel på min frisörs kopplande av människor, men Marina är förbannat snygg så jag log och tackade. 
För övrigt så är mitt hår silvrigare nu, det blev den enda skillnaden. Agnes är iaf bäst som bland annat ställer upp med att färga mitt hår och noppa mina ögonbryn trots att jag sprkar och gråter. Finaste kompis. 
Imorgon ska jag upp och träna 9.15. Undrar fortfarande vad jag tänkte när jag bokade passet, men vad gör man inte. Äh om man tydligen är lik Marina så måste man ju leva upp till det lite. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0