22.15//ROCK AND ROLL ROMANCE




Äter mackor och dricker oboy, lyssnar på deppressiv Winnerbäck men är rätt glad. Denna söndag spenderades med fotboll, en snäll Joel som böt mina strängar på min alldeles för ensamma gitarr, en busig Agnes och en trött Gustav. Nu har de precis gått och jag känner mig redan ensam. Hur fan ska jag klara av att bo ensam? Kommer ringa och bjuda in folk all min vakna tid. Alla hänger hos Mimmi (i hennes lillalilla etta men som har en fin balkong med parkutsikt)!!!!!! Shit har fortfarande inte smält att jag ska flytta. 
Imorgon är det måndag och jag 565942 skolsaker att göra känns det som. Ändå ligger böckerna bara där och stirrar på mig, och jag har inte stake nog att stirra tillbaka och orkar inte ens lyfta upp dem och plugga. Men vadå, arbetslöshet låter väl inte så farligt???? eheheh. 
Jag orkar inte med mig själv. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0