21.29//MITT VARMVATTEN FUNGERAR INTE LÄNGRE.

Känsloblandad och händelserik dag. En sånglektion som för en skull var kul, ett långt och jävla behövligt snack med de tre bästa tjejerna och sen världens konstigaste kväll. Min kropp spelar mig ett spratt så jag ligger och har illamåndet upp till öronen och vill bara att någon ska tycka lika synd om mig som jag tycker (hehe). Imorgon är det fredag och jag vet inte vad jag ska ta för ställning till det. Imorgon blir jag ägare till mitt egna hem och imorgon ska jag till Västerås med mor. Samtidigt så vill jag inte ha helg, det gör mig bara påmind av att tiden går. Och ju mer tiden går, desto mer konstigt blir det. Well, tagga fredag då. 
Ps. Lever mycket mer på min tumblr. Om det nu är någon som vill se mitt liv i rebloggade bilder (eller något).

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0