18.49//JA DET VAR JU LOGISKT


Ett av två favoritcitat ur en bok jag läste ut på bussen idag. Känns alltid lika konstigt när man läst ut en bok, man undrar vad man ska göra nu då  och när ens hörlurar blivit halvt handikappade och inte går att använda. Ja vad fan ska man göra. Vad VILL man göra?
-
Saker jag vill just nu:
Spela gitarr. Dock så saknas en sträng, och jag har nya strängar liggandes på bordet. 
Att mitt hår ska växa ut, aldrig mer uppklippt.
Flytta och med det packetera mitt liv i pappkartonger. 
Täcka mer av min kropp med bläck.
Sitta hemma och vara stilla.
-
Saker jag inte vill just nu:
Byta strängar på gitarren. (Jag vet inte hur man gör)
Äta något annat än mackor och päronfestis.
Plugga.
Spendera pengar, måste spara måste spara. 
Sitta hemma och vara stilla. 
 
-
Sen kommer Agnes och spenderar fredagen med mig, som den gamla goda tiden. Känns hemskt att det kommer en tid då det inte blir så många såna kvällar, så vi får ta vara på tiden nu. Vi ska färga hår och hata allt tillsammans, precis som den gamla goda tiden. Jäkla hipsters. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0