18.39//TAKE THESE WORDS

Idag har jag varit "sjuk", alltså sovit för lite och inte varit förmögen till att resa mig ur sängen med en huvudvärk som hette duga. Så jag stannade hemma och gjorde farsgubben sällskap. När rastlösheten tillslut vann över mig så spelade jag piano i timmar, bakade kakor, fotade mig själv (för jag är så JÄKLA attraktiv i flottigt hår. Men hey, bilderna blev faktiskt rätt bra.) och se där! En ny liten header. Kanske kan få min tappade läsare att komma tillbaka? Haha eh what ever. Nu ska jag äta mina kakor och börja på svenskan som jag sagt att jag ska göra i tre dagar nu. Det enda som stämde i den meningen var alltså att jag ska äta kakor. Blir bäst så. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0