16.08//JAG BRUKAR INTE TYCKA OM HELGERNUFÖRTIDEN, MEN DEN HÄR BÖRJADE JÄVLIGT BRA.

Igår så klev jag in i lägenheten och placerade ut min första lampa och välkomnade först Tovisen och sen Hanna och Denice. Hanna och Denice överreaskade mig med att släpa med sig madrasser och täcken så vi kunde sova i lägenheten haha, så gulliga... Fick toapapper och öl i inflyttningspresent, tyckte det var bra. 
Sen satt vi där hela kvällen för det regnade satan utanför. En mycket bra fredag. 
Idag så har jag ätit kex till frukost på bussen på väg tillbaka till Fagersta, vikt min första flyttkartong med hjälp av Sofie och sen tagit ner min bildvägg. Ser äckligt tomt. Det börjar bli lite läskigt det här. 
Men bra ändå. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0