00.09//ATT VARA SENT FÖDD -95 SUGER

 
Hej. Ligger just nu och känner mig liten medans alla är ute på krogen, lever livet, har kul eller har en vanlig lördag. Känns rätt värdelöst att inte bara vara minderårig utan också SE minderårig ut. Liksom, det finns 97:or som ser ut som att vara äldre än mig fuck lajf and all that shit. Nej men jag ska sluta vara bitter, även fast det är 14 månader kvar tills jag blir 18 och att alla kommer vara "vuxna" då. Haha fan va jag är bitter över min ålder, helt sjukt.. 
Idag har jag iaf bittershoppat (förra helgen var det bakisshoppat, framsteg) och ätit veggopizza hos Norman. Sen sällskapade vi-som-inte-kommer-in-på-krogen med de som skulle till krogen och ja, efter det så hamnade jag här och blev bitter. Lillskiten. SLUTA VARA BITTER!
Imorgon? Äh jag vet inte. Vet ingenting. Hoppas, men vet ingenting ändå. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0