22.42//INGENTING NÅGONSIN

Dricker cola och kollar på skitkassa tv-program. Är jävligt bitter och sorglig och vill fan inte ha helg. Taggad på att antagligen åka bort till Malin v.44 dock och samma vecka fyller jag år. Meningslös ålder, 17, men hey jag fyller år. Fika är ju gott (and makes you fat. haha nej nu får du lägga av Mimmi. Och gå till gymmet.).
Upptäckte även att för ett år sedan så var jag fast säker på att jag aldrig skulle kunna må sämre än just då. Livet är rätt ironiskt ibland. Någon som styr mitt liv har iallafall humor. 
Nu ska jag kolla på samma tvprogram, dricka upp resten av colan och sen sova. Fan vad jag är bitter. Nästan roligt det också. Jag har ett roligt liv. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0