21.27//COME AND JOIN THE TRIP ON MY ROLLERCOASTER

Idag har varit en riktigt seg dag för Mimmi Bergström. Många lektioner, huvudvärk, negativitet om allt och alla, ingen spelning och trodde att dagen aldrig skulle ta slut. När jag klev in i lägenheten så tog det bara två minuter innan jag lämnat ett klädspår efter mig in i duschen och där stod jag i något som kändes som timmar. Finns nog ingen bättre kur mot en dålig dag som en varm dusch och sen lägga sig i sängen och slumra till halvkassa realityprogram. 

Men sen tog jag tag i mig själv. Pluggade, lagade mat som inte bestod av pasta och ketchup, städade och upptäckte braigheten i nya Mumford&sons-albumet. 
Känns som om jag inte kommer somna ikväll, utan att den här dagen ska fortsätta i all evighet. Ska fortsätta lyssna på Babel och skriva ner otydliga kluddtexter i mitt ritblock. Godnatt lilla plågk. 

Kommentarer
Postat av: gb

fina du<3

Svar: du är <3
Mimmi Bergström

2012-10-02 @ 22:36:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0