21.11//äntligen

JAAAA JIFOIFHOHDIUDWOISH JAG HAR INTERNET NU <333333333333333333!!!!!!!
Så. Min lycka utskriven. Firar med att käka basilikapuckar och pasta (med ett kärleksfullt hjärta av ketchup över, man måste vara sån också.) och sjunga högt i köket. Haha for real, jag är fett glad över mitt internet. Fan va hemskt haha. 
-
Min lördag blev bra för övrigt. Jag och Denice tog en låååång kvällspromenad, överraskade fina Amanda, pratade om allt mellan himmel och jord samt skrek ut alla känslor mitt ute i skogen. Tycker så hemskt mycket om henne, bästaste Denice. Söndagen spenderades med att packa in hela min resternade garderob och ALLT fick plats! Undrar fortfarande hur det var möjligt, men nu ligger alla mina kläder i prydliga högar i skåpet. Sedan så grät jag åt Allt för min syster och somnade oroligt. 
Så ja, där har ni min helg sådär ja. JÄTTEhändelserik och ja. 
-
Nu ska jag tumbla, åh vad jag saknat tumblr (hehe) och usch vad jag saknar. 
Godnatt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0