15.13//DU SKULLE VILJA GLIDA SOM JAG

Lite kort update om mina senaste dagar.
I fredags så åt/sov/mös Agnes hos mig. Saknat att göra det med henne, så det var toppen.
Igår så hjälpte jag till på teatern och fick med det se hela pjäsen. Lite skojig. Sen blev det bekvämlighetsparty med fina tjejer, nostalgimusik och allsång. Blev lite sentimental och vandrade hemåt med bara Håkan som sällskap.
Sitter nu hemma hos ma&pa och ska äta söndagsmiddag. Har införskaffat mig ett sånt där jävla lucialinne som man måste ha för att man ska vara med och sjunga vackert den 13de december och även smygit ner lite godis i mammas matkorg. Så idag ska jag inte göra något alls förutom att hoppas på att dagen går till sitt slut. Jag gillar verkligen inte söndagar som ni kanske märkt de senaste söndags-inläggen hehe.
Men jag älskar dock balansen mellan att vara föräldrahemma och vara hos sig själv. När man fått sin dagliga dos liksom så kan man pendla mellan dem.
Nu ska jag äta lax. Hejdå.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0