DAY 17// A PICTURE OF YOU LAST YEAR AND NOW, HOW HAVE YOU CHANGED SINCE THEN?

Ja, vad ska man säga? För ett år sedan:
Var jag brunett, hade kortare hår än nu (Friskare hår än nu också för den delen.).
Gick runt i samma Levis-jacka som nu.
Jag hade problem med vad jag hade på mig, idag skiter jag i det och har på mig vad jag vill.
Tror bestämt att jag var tyngre och mindre tränad då än nu.
I dessa dagar för ett år sedan så slets jag med tanken av att färga håret rött.
Jag hängde mer i Norberg för ett år sedan. Jag hängde mer med Vendela för ett år sedan.
Hängde mer med alla tjejerna.
Saknar tiderna delvis. Trots att jag såg ut som skit och förstår nu varför jag var singel så länge (Haha) men ja jag saknar tiderna. Men det gör man alltid.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0